Un any més el Gran Premi del Canadà ha estat una de les curses
més divertides de l’any. Potser en aquesta edició els accidents i els safety
cars no han estat protagonistes, però en conjunt crec que vam tenir una cursa
distreta i que valia molt la pena veure. Aquestes són les 3 xifres més
significatives que ens deixa el Gran Premi:
més divertides de l’any. Potser en aquesta edició els accidents i els safety
cars no han estat protagonistes, però en conjunt crec que vam tenir una cursa
distreta i que valia molt la pena veure. Aquestes són les 3 xifres més
significatives que ens deixa el Gran Premi:
+40,666”
Aquesta és la
diferència en temps que ha separat el segon classificat, Nico Rosberg, del
tercer, Valtteri Bottas. La superioritat dels Motors Mercedes aquí s’ha fet més
evident que mai. Les llargues rectes del Circuit del Canadà i la falta de
viratges ràpids han situat a la resta d’equips totalment KO per a lluita de les
dues primeres posicions. Mercedes més líder que mai.
diferència en temps que ha separat el segon classificat, Nico Rosberg, del
tercer, Valtteri Bottas. La superioritat dels Motors Mercedes aquí s’ha fet més
evident que mai. Les llargues rectes del Circuit del Canadà i la falta de
viratges ràpids han situat a la resta d’equips totalment KO per a lluita de les
dues primeres posicions. Mercedes més líder que mai.
Ferrari Far Far away
1’19”580
La volta ràpida
d’Alonso, 1’18”856 la de Button. Desastre sense precedents de l’equip Mclaren que ha
protagonitzat un ridícul espantós. La seva falta de potència ha estat més
evident que mai i, després d’una enganyosa bona classificació, només han estat
capaços de lluitar amb els Manor. La volta ràpida, que l’ha protagonitzat Kimi
Räikkönen, tres segons més ràpid.
Mclaren ha estat poc més d’un segon més ràpid que Manor. Alonso, per primera
vegada incòmode amb l’equip “Deixeu-me competir, semblo un amateur”.
d’Alonso, 1’18”856 la de Button. Desastre sense precedents de l’equip Mclaren que ha
protagonitzat un ridícul espantós. La seva falta de potència ha estat més
evident que mai i, després d’una enganyosa bona classificació, només han estat
capaços de lluitar amb els Manor. La volta ràpida, que l’ha protagonitzat Kimi
Räikkönen, tres segons més ràpid.
Mclaren ha estat poc més d’un segon més ràpid que Manor. Alonso, per primera
vegada incòmode amb l’equip “Deixeu-me competir, semblo un amateur”.
Ex-companys d’equip, diferents camins.
13
13: Les posicions que
ha remuntat Sebastian Vettel. Ens ha recordat a les seves remuntades èpiques
amb aquell Red Bull. L’alemany ha acabat a 4 segons de Kimi, que sortia tercer.
Amb Fernando Alonso el van perdre els nervis. La diferència mecànica
és brutal, però tots sabem que el Fernando no és de posar les coses fàcils. Bonica, però breu, lluita que ens ha recordat a les de l’any passat.
ha remuntat Sebastian Vettel. Ens ha recordat a les seves remuntades èpiques
amb aquell Red Bull. L’alemany ha acabat a 4 segons de Kimi, que sortia tercer.
Amb Fernando Alonso el van perdre els nervis. La diferència mecànica
és brutal, però tots sabem que el Fernando no és de posar les coses fàcils. Bonica, però breu, lluita que ens ha recordat a les de l’any passat.
I com sempre els
semàfors
semàfors
Felipe Massa:
Durant una estona semblava que portés un monoplaça d’una altre categoria. De
15é a sisè, bona remuntada del Brasiler. Molts avanáments que el desfant bastant de la fama que té
de “poc agressiu”.
Durant una estona semblava que portés un monoplaça d’una altre categoria. De
15é a sisè, bona remuntada del Brasiler. Molts avanáments que el desfant bastant de la fama que té
de “poc agressiu”.
Sebastian Vettel:
Consolidant-se com a líder de l’Scuderia, l’alemany no falla i treu el màxim de
qualsevol situació.
Consolidant-se com a líder de l’Scuderia, l’alemany no falla i treu el màxim de
qualsevol situació.
Lewis Hamilton:
Després de dos curses on va perdre la primera posició, Lewis torna a fer-se amb
el control amb una cursa on se sent de fons: “Nico, son invencible”.
Després de dos curses on va perdre la primera posició, Lewis torna a fer-se amb
el control amb una cursa on se sent de fons: “Nico, son invencible”.
Lotus: Després d’uns
temps de penombra, veiem a Grosjean desè i a Maldonado tretzè. Amb el Motor
Mercedes l’equip sembla que mica en mica va millorant. Tornarem a veure un
Lotus que pugui guanyar curses com el que duia Kimi Räikkönen?
temps de penombra, veiem a Grosjean desè i a Maldonado tretzè. Amb el Motor
Mercedes l’equip sembla que mica en mica va millorant. Tornarem a veure un
Lotus que pugui guanyar curses com el que duia Kimi Räikkönen?
Mclaren: Els dos
cotxes fora després de fer un ridícul espantós i de gastar tokens per
evolucionar el motor. Aquesta vegada diuen que han fallat els tubs d’escapament.
Cada vegada és una cosa diferent.. Desastre total.
cotxes fora després de fer un ridícul espantós i de gastar tokens per
evolucionar el motor. Aquesta vegada diuen que han fallat els tubs d’escapament.
Cada vegada és una cosa diferent.. Desastre total.
Pos. | Pts. | Pilot | Dor. | Equip | Xassís | Temps | Parr. | Volt. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | Lewis Hamilton | 44 | Mercedes | W06 | 01:31’53″145 | 1 | 70 |
2 | 18 | Nico Rosberg | 6 | Mercedes | W06 | + 2″285 | 2 | 70 |
3 | 15 | Valtteri Bottas | 77 | Williams | FW37 | + 40″666 | 4 | 70 |
4 | 12 | Kimi Räikkönen | 7 | Ferrari | SF15-T | + 45″625 | 3 | 70 |
5 | 10 | Sebastian Vettel | 5 | Ferrari | SF15-T | + 49″903 | 18 | 70 |
6 | 8 | Felipe Massa | 19 | Williams | FW37 | + 56″381 | 15 | 70 |
7 | 6 | Pastor Maldonado | 13 | Lotus | E23 | + 66″664 | 6 | 70 |
8 | 2 | Nico Hülkenberg | 27 | Force India | VJM08 | + 1 vuelta | 7 | 69 |
9 | 1 | Daniil Kvyat | 26 | Red Bull | RB11 | + 1 vuelta | 8 | 69 |
10 | Romain Grosjean | 8 | Lotus | E23 | + 1 vuelta [*] | 5 | 69 | |
11 | Sergio Pérez | 11 | Force India | VJM08 | + 1 vuelta | 10 | 69 | |
12 | Carlos Sainz Jr | 55 | Toro Rosso | STR10 | + 1 vuelta | 11 | 69 | |
13 | Daniel Ricciardo | 3 | Red Bull | RB11 | + 1 vuelta | 9 | 69 | |
14 | Marcus Ericsson | 9 | Sauber | C34 | + 1 vuelta | 12 | 69 | |
15 | Max Verstappen | 33 | Toro Rosso | STR10 | + 1 vuelta | 19 | 69 | |
16 | Felipe Nasr | 12 | Sauber | C34 | + 2 vueltas | 14 | 68 | |
17 | Will Stevens | 28 | Manor | MR03 | + 4 vueltas | 17 | 66 | |
RET | Roberto Merhi | 98 | Manor | MR03 | + 13 vueltas | 16 | 57 | |
RET | Jenson Button | 22 | McLaren | MP4-30 | + 16 vueltas | 20 | 54 | |
RET | Fernando Alonso | 14 | McLaren | MP4-30 | + 26 vueltas | 13 | 44 |
Salut i benzina!